Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Az élelmiszerárak növekedése sok termékcsoportban érte el azt az ingerküszöböt, amely után a fogyasztók megváltoztatják a vásárlási szokásaikat. Érdekes adat, hogy a változtatás mellett a fogyasztók számára a márkahűség is fontos azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben megbíznak.
Napi egyórás reklámblokkal ér fel Budapesten a tömegközlekedés

Napi egyórás reklámblokkal ér fel Budapesten a tömegközlekedés

Átlag feletti népszerűségnek örvendenek az interaktív, valamint a full branding kültéri megoldások a legfiatalabb fővárosi felnőttek körében, akik általában is nagyobb affinitást mutatnak az out-of-home reklámok iránt – erősítették meg a JCD Hungary hiánypótló reprezentatív kutatásának eredményei a korábbi tapasztalatokat. A budapestiek közlekedési és közlekedés közbeni reklámfogyasztási szokásaira fókuszáló felmérésből az is kiderül, hogy egy átlagos fővárosi lakos naponta egy órát szán a tömegközlekedésre, és csak nagyon kevesen idegenkednek az útjuk során eléjük kerülő reklámoktól.
Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem.
Átlépte a határt a magyar terep akadályfutó brand

Átlépte a határt a magyar terep akadályfutó brand

Már külföldön is megkezdte hódító útját a Running Warriors terep akadályfutó verseny, amely nyolcadik éve állít profi akadályaival jelentős kihívást a sportág szerelmesei elé. A versenysorozat évről évre lehetőséget ad a megmérettetésre nem csak a profi versenyzőknek, de azoknak is, akik aktuális erőnlétüket szeretnék ily módon próbára tenni. A brand népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2024-ben már Romániában, Ausztriában és nagy bizonyossággal Csehországban is megtalálható lesz Európa egyik legkeményebb akadálypályája.
Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!
2/10