Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.
A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
1/4