Így csúszik ki a nagy márkák kezéből a saját cikkeik értékesítése

Így csúszik ki a nagy márkák kezéből a saját cikkeik értékesítése

Nem éri meg harmadik félnek átadni az e-kereskedelmi tevékenységet.
Honlapok és brandek látogatottsága – a DKT többszempontú októberi elemzése

Honlapok és brandek látogatottsága – a DKT többszempontú októberi elemzése

A weboldalak belföldi látogatottságának sorrendjében azért nehéz igazságot tenni, mert többféle mutatószám alapján, több szempontból vizsgálhatjuk.
Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
„Az újságírók vadásznak az érdekes történetekre” – így építheted ki saját branded az újmédiában!

„Az újságírók vadásznak az érdekes történetekre” – így építheted ki saját branded az újmédiában!

Tudatos lépésekkel érte el, hogy szerepeljen több médiumban. A fotózás mellett a marketing, kommunikáció és PR érdekli. Szervezett már önálló kiállítást és a Szentendrei Rendőrkapitánysággal is együttműködik – mindössze 13 évesen. Farkas Kornéllal beszélgettünk a tudatos pályaépítésről, a hazai sajtó lehetőségeiről és a selfbranding felépítéséről.
Hogyan építsük fel a személyes márkánkat?

Hogyan építsük fel a személyes márkánkat?

A személyes brand építéséhez fontos az általunk képviselt értékeket tudatosan is kommunikálni.
1/5