Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
Employer Branding Award 2019: itt vannak a győztesek

Employer Branding Award 2019: itt vannak a győztesek

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot idén. A pályázat a példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek a 2019-es évből, írja a Kreatív Online.
A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.
Generációk kedvence visszatér a piacra

Generációk kedvence visszatér a piacra

Egy horvátzsidányi palackozóüzem élesztené fel a legendás üdítőitalt, a Bambit, ősztől lehet majd kapni boltokban és vendéglátóhelyeken
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
1/4