Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Jön a brandformance tervezés, ami komoly falat a marketingvezetőknek is.
Na, ezért fontos az „omnichannel”

Na, ezért fontos az „omnichannel”

Mit vár egy ügyfél egy márkától vagy egy szolgáltatótól?
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
Az Amazon a világ legértékesebb márkája

Az Amazon a világ legértékesebb márkája

A legbecsesebb európai márka csak a 16. helyen a Brandz listáján.
1/2