Brandfejlesztés a Network4-nél: új nevet kapott a streamingplatform és az információs hub

Brandfejlesztés a Network4-nél: új nevet kapott a streamingplatform és az információs hub

Plasztikai sebésznél járt a Network4 médiacsoport streamingszolgáltatása és honlapja. Az ARENA4+ streamingszolgáltató a jövőben a NET4+ nevet viseli, és mostantól NET4 lesz a médiacsoport információs oldalának neve. A ráncfelvarrásra a folyamatos bővülés, az észszerűség és a modernizáció jegyében volt szükség.
Megjelent a legújabb Media Responsibility Index (MRI 4.0)

Megjelent a legújabb Media Responsibility Index (MRI 4.0)

Napvilágot látott az MRI 4.0 (Media Responsibility Index), amely évek óta zászlójára tűzte a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését. Az IPG Mediabrands (az Initiative Hungary az IPG Mediabrands csoport tagja) Media Responsibility Indexe szerint a nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az online videó és hirdetési felületek is egyre jobban szerepelnek.
Továbbra sincs „uborkaszezon” a híroldalak számára: a DKT elemzése a weblapok augusztusi látogatottságáról

Továbbra sincs „uborkaszezon” a híroldalak számára: a DKT elemzése a weblapok augusztusi látogatottságáról

A DKT aktuális elemzése bemutatja a híroldalak aggregált látogatottságának változását januártól augusztusig, de emellett a szokásos havi toplistákat is tartalmazza, amelyek révén mind a napi átlagos, mind a havi összesített látogatószám alapján áttekinthető az egyes weboldalak és brandek augusztusi pozíciója.
Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence: ″Egy reklám akkor működik jól, ha érzelmeket vált ki″

Istenes Bence szerint egy jó reklámnak a titka a megosztottság, hogy az emberek beszéljenek róla.
A női oldalak aktuális helyzete: a DKT szeptemberi elemzése

A női oldalak aktuális helyzete: a DKT szeptemberi elemzése

Mivel utoljára januárban foglalkoztunk a hazai tartalomfogyasztásban nagyon jelentős szerepet betöltő női oldalakkal, most újra megnéztük, hogy állnak a legnépszerűbb női site-ok napi és havi látogatottság tekintetében. Emellett bemutatjuk a szokásos havi toplistákat is, amelyek révén mind a napi átlagos, mind a havi összesített látogatószám alapján áttekinthető az egyes weboldalak és brandek szeptemberi pozíciója.
1/7