A Gránit Bank Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja

A Gránit Bank Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja

A „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023” díjat ítélte a Gránit Banknak a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review Magazine. Az indoklásban külön értékelték: „a Bank nemzetközi szintéren is kiemelkedő ütemű fejlődését, az eBank mobilapplikáció folyamatos fejlesztését, és a fenntarthatóságot támogató digitális megoldásokat”.
MNB: kiemelten kell figyelniük a bankoknak a likviditásra

MNB: kiemelten kell figyelniük a bankoknak a likviditásra

Az MNB körlevélben szólította fel a hitelintézeteket likviditásmenedzsmentjük proaktív megerősítésére a recessziós hatások, illetve a bankbetéteket érintő potenciális elszívó jelenségek okozta likviditási kockázatok miatt. A szabályozói limit feletti ajánlott likviditási puffert, továbbá beavatkozási szintet nem alkalmazó bankok – az eddigieken felüli – folyamatos monitoringra és kiemelt jegybanki adatbekérésekre számíthatnak.
Idén is a mezőny első felében teljesített az európai banki stresszteszt magyar résztvevője

Idén is a mezőny első felében teljesített az európai banki stresszteszt magyar résztvevője

Az Európai Bankhatóság ma publikált stressztesztjében résztvevő egyetlen hazai tulajdonú hitelintézet, az OTP Csoport esetében az eredmények alapján nincs szükség felügyeleti beavatkozásra.
Adatalapú gondolkodás és AI lehet az OTP új cégének titka

Adatalapú gondolkodás és AI lehet az OTP új cégének titka

Az OTP Bank új webshop üzletágat indított fizz.hu néven, a digitális kereskedelem területén történő dinamikus növekedés támogatására. A fizz.hu számára kulcsfontosságú lesz az adatvezérelt gondolkodás és az ezt támogató digitális ökoszisztéma, amihez a JabJab csapatát választotta partnernek.
Taroltak az európai bankok tavaly

Taroltak az európai bankok tavaly

Öt lakossági bank közül négynek sikerült a magasabb jövedelmezőség és a versenyképesebb pozicionálás felé elmozdulnia, mutat rá a PwC elemzése. A kiszabott díjak és jutalékok, valamint a kamatemelések lendítették előre bevételeiket és láthatóvá váltak a költségátalakítási és digitalizációs programok eredményei is. A lakossági bankok nagyobb része már elkezdte átalakítani az üzleti és működési modelljük kulcsfontosságú elemeit. Erre szükség is van az átalakuló ügyféligények közepette: alapvető elvárás a felületek egyszerűsége, kényelmes használata, illetve ezek zökkenőmentes működése.
1/19