Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Puskás Kata Szidónia, a Duna Autó marketing és pr vezetője az autómárka értékét befolyásoló tényezőkről tartott előadást a 29.Digital-Media Hungary-n.
Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
A vas helyett a szoftver az autóipar jövője: egy mai felsőkategóriás autóban már 100 millió sornyi kód fut

A vas helyett a szoftver az autóipar jövője: egy mai felsőkategóriás autóban már 100 millió sornyi kód fut

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül is szoftverfejlesztési tevékenységet telepített már hazánkba, mely a jövőben a tervek szerint tovább fog bővülni.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé

Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé

Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra. Az SAP minden ilyen fronton támogatja a cégek törekvéseit, legyen az a gyártás, a fejlesztés, a kereskedelem, illetve az üzemeltetés és a karbantartás. Így történik ez például a Škoda Auto, a BMW vagy a Mercedes-Benz esetében is.
Élesedik a digitalizációs verseny az autóiparban, de ez nekünk csak jó lesz: kényelmesebben, okosabban és zöldebben utazhatunk

Élesedik a digitalizációs verseny az autóiparban, de ez nekünk csak jó lesz: kényelmesebben, okosabban és zöldebben utazhatunk

Történetének eddigi egyik legnehezebb időszakát éli a globális járműipar: habár az iparág összértéke 3 billió dollár körül mozog, az energiaválság, a bizonytalan gazdasági tényezők és az ellátási láncok állandósult zavarai nagy kihívás elé állítják a gyártókat. Eközben a döntéshozók környezettudatosságot, a fogyasztók pedig emellett kényelmet és elérhetőséget is várnak a piac szereplőitől - ennek a többoldalú nyomásnak pedig csak folyamatos automatizálással és technológiai innovációval felelhetnek meg. Miért különösen összetett feladat a digitalizáció az autóiparban, hol tart a robotizáció és milyen fejlesztésekkel próbálnak a vevők kedvében járni a gyártók? A járműipar aktuális digitalizációs trendjeit a Stylers információ-technológiai cégcsoport szakértője gyűjtötte össze.
1/5