A hazai Z-generáció is csatlakozhat a hamisítás elleni fellépéshez

A hazai Z-generáció is csatlakozhat a hamisítás elleni fellépéshez

Magyarországon leginkább a fiatalabb korosztály vásárol hamisítványokat a Tárki 2021-es, reprezentatív kutatása szerint.
Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Trendelemzés a FOREO-tól.
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A GWI a Publicis Groupe Hungary-vel története során először közölt eredményeket a magyar piacon működő e-kereskedelmi platformok használatáról.
A Z-generáció harmada online keres orvosi diagnózist

A Z-generáció harmada online keres orvosi diagnózist

Közzétette digitalizált egészségügyi szolgáltatások témakörében készített kutatásának eredményeit a GWI.
Kiderült a Z generáció megélhetésre vonatkozó igényei!

Kiderült a Z generáció megélhetésre vonatkozó igényei!

Öt év után újra megszondáztatták a 18-25 éves korosztályt: a Schönherz Iskolaszövetkezet a Z-generáció munkával, valamint megélhetéssel kapcsolatos vágyait és elvárásait térképezte fel. A nagyszabású kutatásban közel 1.200 hallgató vett részt az ország összes egyeteméről és főiskolájáról, a válaszok pedig jócskán tartogattak meglepetést, hiszen a jövő munkavállalóinak véleménye több ponton eltér az 5 évvel korábbi nemzedékhez képest.
2/4