A VELUX CEE regionális központja a Nyitottak Vagyunk segítségével fejleszti tovább befogadó vállalati kultúráját

A VELUX CEE regionális központja a Nyitottak Vagyunk segítségével fejleszti tovább befogadó vállalati kultúráját

A Nyitottak Vagyunk nonprofit szervezetet választotta a VELUX, a tetőablakok és napfényrendszerek nemzetközi gyártójának CEE regionális központja, és bízta meg őket a munkahelyi sokszínűséget, nyitottságot és befogadást támogató programjuk továbbfejlesztésével, új szintre emelésével. A dán vállalat, mely már eddig is kiemelt szerepet vállalt a társadalmi felelősségvállalás terén, most a Nyitottak Vagyunk segítségével erősíti elkötelezettségét Magyarországon a sokszínűség, az inkluzivitás és a munkahelyi inklúzió iránt.
A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

Az egyre rövidülő nappalok és az egyre borúsabb idő beköszöntével felértékelődik az egészséges életmód, épp úgy, ahogyan az energiahatékonyság kérdésköre is. A megfelelő mennyiségű fény és jó minőségű levegő elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük testi és lelki egészségünket, ráadásul egy jól megválasztott nyílászáró a pénztárcánkat is kímélheti. Otthonunk és mentális egészségünk kapcsolatában szintén fontos faktor az, ahogyan életterünk időről időre átalakul családunk változó igényeihez igazodva. A VELUX Cégcsoport elkötelezett a mentális és fizikai jólét megőrzésének támogatása mellett, őszi kampányával pedig a vállalat kiemelt figyelmet is fordít a témára.
Ultramodern okos megoldások védik otthonodat a nyári forróságban

Ultramodern okos megoldások védik otthonodat a nyári forróságban

A légkondi kiváló találmány, de 2022-ben már sokkal költséghatékonyabb és környezetkímélőbb okos megoldások segíthetnek otthonodat hűvösen tartani a nyáron. Az esőfigyelő szellőztető rendszerek, vagy éppen a hővédő redőnyök segítségével például kizárhatod azokat az időjárási tényezőket, amelyek kellemetlenné tennék a lakás klímáját, vagy kárt tehetnének a berendezésben.
Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Novemberben ünnepeltük a magyar nyelv napját, amely előtt tisztelegve a világ piacvezető tetőablak-gyártója, a VELUX Cégcsoport versíró pályázatot hirdetett. Az irodalmi kihívás során arról vártak verseket, hogy mit jelenthet életünkben a természetes napfény, aminek hiányát a borongós őszi időben még inkább érezzük. A verseny lezárult, a felkért zsűritagok, Pásztor Anna, Lackfi János és Szabó T. Anna pedig nem tagadták: mélyen megérintették őket a győztes versek.
A márkaérték növelését ígérő nemzetközi tanácsadó cég, a Lens Marketing két rangos megbízás elnyerésével lép a magyar piacra

A márkaérték növelését ígérő nemzetközi tanácsadó cég, a Lens Marketing két rangos megbízás elnyerésével lép a magyar piacra

Két rangos új ügyféllel, a VELUX-szal és a Vodafone Intelligence Solutions Hungary-vel lép a magyar piacra a Lens Marketing nemzetközi tanácsadó cég, amelynek alapítója és vezetője Pietro Leone, a Grey korábbi regionális vezérigazgatója.