2024. július 22. 05:37Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.
Interjúk
2024. augusztus 28. 11:39Szánj az olvasásra 2 percet!
Kedvezményes nyaralás, étkezés, szórakozás és különleges nyereményjátékok, ezt mind biztosítja a Magenta Moments, a Telekom kedvezményprogramja, amelynek már több, mint egymillió tagja van! A vállalat célja, hogy a programmal változó kedvezményeket és értékes nyereményeket nyújtson ügyfelei számára, ezzel is megkönnyítve az életüket.
Marketing
2024. július 26. 17:51Szánj az olvasásra 3 percet!
Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon. A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással. A Telekom Egészség szolgáltatás 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező havidíjas ügyfelek számára érhető el a mai naptól.
E-volution