Értékelik az emberek, ha egy márkának van véleménye – főleg ha hosszú távon

Értékelik az emberek, ha egy márkának van véleménye – főleg ha hosszú távon

Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.
Már egymillióan léptek be a Magenta Moments kedvezményprogramba!

Már egymillióan léptek be a Magenta Moments kedvezményprogramba!

Kedvezményes nyaralás, étkezés, szórakozás és különleges nyereményjátékok, ezt mind biztosítja a Magenta Moments, a Telekom kedvezményprogramja, amelynek már több, mint egymillió tagja van! A vállalat célja, hogy a programmal változó kedvezményeket és értékes nyereményeket nyújtson ügyfelei számára, ezzel is megkönnyítve az életüket.
Telekom Egészség: díjmentes orvosi tanácsadással tuningolja Magenta 1-es ügyfelei egészségét a Telekom

Telekom Egészség: díjmentes orvosi tanácsadással tuningolja Magenta 1-es ügyfelei egészségét a Telekom

Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon. A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással. A Telekom Egészség szolgáltatás 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező havidíjas ügyfelek számára érhető el a mai naptól.
Ilyen volt az idei Telekomosok Fesztiválja

Ilyen volt az idei Telekomosok Fesztiválja

A Magyar Telekom 2024-ben második alkalommal rendezte meg a Telekomosok Fesztiválját, egy olyan különleges programsorozatot, amely az ország különböző helyszínein juttatja egy napos, teljeskörű fesztiválélményhez az ügyfeleit és azok barátait, ezáltal még emlékezetesebbé téve a nyarukat. Az egyes eseményekre összesen 40 000 jegyet aktiváltak díjmentesen a Telekom alkalmazásban, a Magenta Moments menüponton belül, ami 46 százalékkal több a tavalyi évhez képest.
A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom

A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom

A Magyar Telekom idei fejlesztései közé tartozik az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező szegmensnek. Az ügyfelek számára lehetővé vált, hogy fizikai SIM-kártya nélkül használhassák mobil eszközeiket és a telekommunikációs vállalat szolgáltatásait.
1/50