A megfelelő brand safety stratégia

A megfelelő brand safety stratégia

A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését.
Magyarországi értékesítési partnert választott a Teads globális média platform

Magyarországi értékesítési partnert választott a Teads globális média platform

Exkluzív együttműködési megállapodást kötött az Adaptive Media és a Teads globális média platform.
Online videóhirdetések a ″marketing tölcsér″ mind a két oldalán - hódít a mozgókép

Online videóhirdetések a ″marketing tölcsér″ mind a két oldalán - hódít a mozgókép

Mennyire nyitottak a hirdetők az online videóhirdetésekre? Milyen kihívások elé állítják az ügyfeleket és az ügynökségeket? Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni, amikor videóhirdetést készítünk? Mihai Bostinaruval, a Teads CEE alelnökével beszélgettünk. (x)
2/2