Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait

Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait

Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.
Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik - vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (X)
Ragadd meg a figyelmet rövid videós formátummal!

Ragadd meg a figyelmet rövid videós formátummal!

Bemutatkozik a Teads Smart6 formátuma, amely már hazai hirdetők számára is elérhető. (X)
Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája?

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája?

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés?
A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra

A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra

A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy olyan cookieless környezet megteremtésében, amely letesztelt, hatékony és folyamatosan fejlesztett megoldásokra épülő szolgáltatást kínál a hirdetők számára. Hol állunk jelenleg és mi zajlik a háttérben?
1/2