“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

Találgathatunk napestig, merre változik a világ egy-egy elsöprő erejű, hirtelen fordulat után. Fölösleges. Viszont figyelni, mozgásban maradni, és alkalmazkodni annál inkább érdemes. Szeszler Vera a június 11-i Media-Digital Hungary konferencián márka, termék és tartalom együttműködéséről beszélt: hogyan kapcsolódnak, amikor az eladás szolgálatában dolgozik a jól ismert triumvirátus. Örök szabályok érvényesek, persze, mindig megújuló környezetben és módon alkalmazva őket.
Marketing és történetmesélés - használd jól és etikusan!

Marketing és történetmesélés - használd jól és etikusan!

Kollektivizál, egyéni és csoportos gondolkodásra sarkall, miközben számtalan, az élet mindennapjai során megjelenő értéket tartalmaz.
Miért kerülnek ki erősebben a válságból a marketingben is digitálisan érett cégek?

Miért kerülnek ki erősebben a válságból a marketingben is digitálisan érett cégek?

Raskó Attila, a ContentPlus digitális ügynökség ügyvezető igazgatójának cikke.
Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

A megírt és közzétett tartalom csak az első lépés az eredményes tartalommarketinghez. Van még néhány feladatod, hogy a tartalmad jól teljesítsen a Google keresőjében. Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértőjének cikke.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
1/10