Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
Ezekkel a módszerekkel turbózhatod fel a tartalmaidat

Ezekkel a módszerekkel turbózhatod fel a tartalmaidat

Néhány tipp, amellyel karbantarthatod blogodat.
Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

A megírt és közzétett tartalom csak az első lépés az eredményes tartalommarketinghez. Van még néhány feladatod, hogy a tartalmad jól teljesítsen a Google keresőjében. Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértőjének cikke.
Facebook: Végre! Egyénre szabhatóvá válnak a tartalmak!

Facebook: Végre! Egyénre szabhatóvá válnak a tartalmak!

Sokkal jobban egyénre szabható lesz, hogy milyen bejegyzéseket szeretne látni valaki azoktól az oldalaktól, amiket követ a Facebookon.
“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

Találgathatunk napestig, merre változik a világ egy-egy elsöprő erejű, hirtelen fordulat után. Fölösleges. Viszont figyelni, mozgásban maradni, és alkalmazkodni annál inkább érdemes. Szeszler Vera a június 11-i Media-Digital Hungary konferencián márka, termék és tartalom együttműködéséről beszélt: hogyan kapcsolódnak, amikor az eladás szolgálatában dolgozik a jól ismert triumvirátus. Örök szabályok érvényesek, persze, mindig megújuló környezetben és módon alkalmazva őket.
1/10