5+1 tartalmi SEO trend 2023-ban

5+1 tartalmi SEO trend 2023-ban

Újdonságokra és erősödő tartalmi tendenciákra lehet számítani 2023-ban a legnevesebb SEO szakértők szerint.
A Telekom tartalomgyártókat keres a TikTok csatornájára

A Telekom tartalomgyártókat keres a TikTok csatornájára

Most csak a kreativitásodon múlik, nem a követőid számán, hogy ismert tartalomgyártó leszel-e.
Facebook: Végre! Egyénre szabhatóvá válnak a tartalmak!

Facebook: Végre! Egyénre szabhatóvá válnak a tartalmak!

Sokkal jobban egyénre szabható lesz, hogy milyen bejegyzéseket szeretne látni valaki azoktól az oldalaktól, amiket követ a Facebookon.
Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A 2022-es ugyanúgy posztkovidos év, mint a 2021-es. A sok mindent megváltoztató 2020-as esztendő után akár azt is mondhatnánk, hogy nincs új a nap alatt, nem annyira változtak meg a trendek az elmúlt évhez képest. Ezt azonban csak egy nem elég rátermett marketinges fogadná el magyarázatként. Az igazság az, hogy igenis vannak olyan kisebb változások, amik miatt kifejezetten érdemes a már bevált eszközeinket újraértelmezni.
Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
1/10