Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Mutatjuk.
Digitalizált figyelem: így neveld a márkádat a neten

Digitalizált figyelem: így neveld a márkádat a neten

A SentiOne nemzetközi közösségi médiafigyelő cégcsoport PR és kommunikációs vezetőjével, Vida Eszterrel beszélgettünk.
Így szereti a szaloncukrot a magyar internet

Így szereti a szaloncukrot a magyar internet

Több ezer online vélemény elemzése mentén felállt az idei év szaloncukor ranglistája.
Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

A SentiOne „lehallgatta” a gyakran blődségekkel asszociált, de hihetetlenül népszerű Q&A portált. Kiderült, hogy pezseg a szakmaiság is, sőt világmárkáról is ítéletet hirdetnek.
2/2