2024. június 08. 05:12Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.
Marketing
2024. május 28. 05:38Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Marketing
2024. május 27. 05:43Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
Marketing