Magyarok írják a videós tartalomgyártás jövőjét: a RECnGO szoftvercég kínai piacvezető harvdvergyártóval működik együtt

Magyarok írják a videós tartalomgyártás jövőjét: a RECnGO szoftvercég kínai piacvezető harvdvergyártóval működik együtt

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív tartalomgyártás mára egy több mint 400 millió fős globális iparággá nőtte ki magát, átlagosan pedig heti 17 órányi videót fogyasztunk a különböző platformokon. Az ebben rejlő üzleti lehetőségek szinte korlátlanok, ennek kiaknázásában pedig fontos együttműködést kötött a RECnGO.
Már a hagyományos bolti vásárlások során is netes videókból tájékozódik a vevők többsége

Már a hagyományos bolti vásárlások során is netes videókból tájékozódik a vevők többsége

Egyre erősebb a videómarketing szerepe az értékesítésben.
250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup

250 millió forintos befektetést kap a mobilos videógyártást forradalmasító magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése.
Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével

Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével

A RECnGO mobil videóstúdió alkalmazás piaci növekedéséhez üzletfejlesztési és marketing tanácsokkal is hozzájárul a Huawei.
Hatalmas biznisz az influenszerkedés – íme 6 tipp, hogyan vágjunk bele!

Hatalmas biznisz az influenszerkedés – íme 6 tipp, hogyan vágjunk bele!

Élőzés, kollaborációk és okos hashtagek hozhatják meg a sikert.