A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

Dudás Gergellyel arról is beszélgettünk, hogy a Politis kapcsán szerzett ismeretek miben segíthetik egy jövőbeni előfizetéses magyar újság elindítóit.
Videós kampánnyal erősít az Index volt főszerkesztője

Videós kampánnyal erősít az Index volt főszerkesztője

Az előfizetéses modellre építő Politis.hu-ra hívják fel a figyelmet.
Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Az online előfizetőkre építő Politis.hu nem csak tartalomban, de üzleti modellben is újítana a magyar médiapiacon. Az index.hu korábbi főszerkesztője szerint olyan közéleti lapra van szükség, ahol az újságírók cikkek írásával töltik az idejüket, és nem lájk-vadász bugyuta vagy hatásvadász cikkek másolásával és átvételével. Ez nem csak az újságírók számára lehet fontos, hanem a hirdetőknek is.
Nem indul el a Politis.hu

Nem indul el a Politis.hu

A szükséges 300 millió forintnak mindössze 12 százaléka jött össze, így nem tud elindulni a Politis.hu.
Dudás Gergely: a sajtó is felelős a kettészakadt társadalomért

Dudás Gergely: a sajtó is felelős a kettészakadt társadalomért

Szerintem nem is egy Politisra, hanem több, a közéletre jobban fókuszálni képes független hírportálra lenne szükség - többek között erről is beszélt Dudás Gergely újságíró a mediapiac.com-nak adott interjújában.