2024. szeptember 09. 05:23Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 19 percet!
Bevallja, hogy túlontúl intim viszonyt tart fenn a telefonjával, de szerinte ez a PR-es munka velejárója: sosem tudni, mikor jön az az üzenet, amire azonnal ugrani, reagálni kell. Ennek ellenére ezt a 24 órás készenlétet szívesen elengedné a szakmai életéből. Ragaszkodik viszont ahhoz, hogy a PR kreatív műhelymunka maradhasson. Murányi Lindával, az Erste Bank PR vezetőjével beszélgettünk többek között arról, hogy meddig marad velünk a sajtóközlemény, hogyan változott meg a PR-esek és a média viszonya, és hogy miért nem tud helyettesíteni egy PR-est a Chat GPT.
Interjúk
2024. szeptember 02. 09:38Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 7 percet!
Hogy állunk ma Magyarországon az ESG-vel? Ez a mozaikszó régóta szerepel a hazai vállalatok szótárában. Befektetői és kormányzati oldalról is nő a nyomás, hogy a cégek rendszeresen jelentsenek róla, mennyiben tesznek eleget a társadalmi és fenntarthatósági elvárásoknak. De hogyan tudnak “zöldre festés” helyett valóban jót tenni, és át is adni a jó gyakorlatokat? Ez volt talán a legfőbb kérdés a “Kéz a kézben, avagy kommunikáció az ESG folyamatban” című panelbeszélgetésen csütörtök este, amire ezúttal sem kaptuk megnyugtató választ. Pedig a Magyar PR Szövetség rendezvényén, a Kollabban hat szakértő járta körül a témát, akik közt a vállalati és a kormányzati oldal is képviseltette magát.
Marketing
2024. szeptember 02. 06:06Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 9 percet!
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Interjúk