A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.
Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Az idén októberben megjelent, a Magyar PR Szövetség által kiadott első hazai PR Trendriport kapcsán indított interjúsorozatunkat egy Mamusits Péterrel készült beszélgetéssel folytatjuk. 
Kérdeztem - többek között - PR új feladatairól a digitális csatornák előretörése kapcsán, a régiek áthangolásáról, illetve előkerültek újnak vélt fogalmak is, mint például a purpose értelmezése.
Új kommunikációs vezető az AMC Networks International kötelékében

Új kommunikációs vezető az AMC Networks International kötelékében

Az AMC Networks International CNE marketing és kommunikációs igazgatósága új kommunikációs vezetővel bővült. Ruska Viktória a hazai piac mellett a környező országok tartalmi kommunikációját, PR és közösségi média területeit irányítja.
Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
2/14