Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.
Interjúkötet jelent meg a magyar public relations etikai kérdéseiről

Interjúkötet jelent meg a magyar public relations etikai kérdéseiről

A pr olyan, mint az éles kés címmel készített életút-interjúkat Varga Zita Hella. A Magyar Public Relations Szövetség kiadásában megjelent kötetben a szervezet örökös tagjaival az etikus és etikátlan kommunikáció időszerű kérdéseiről, a hazai pr elmúlt harminc évéről is olvashatnak az érdeklődők.
Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
Nyárindító fogadáson hirdették ki a PREXA nyerteseit. Kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

Nyárindító fogadáson hirdették ki a PREXA nyerteseit. Kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

A Magyar PR Szövetség nyárindító fogadással egybekötött díjátadóján kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei.
A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.
1/13