Neves szakemberek a PREXA nemzetközi zsűrijében

Neves szakemberek a PREXA nemzetközi zsűrijében

Az angolul beadott pályázatokat egy neves külföldi szakemberekből álló bizottság fogja értékelni.
PREXA 2023: bejelentette a zsűri névsorát és meghosszabbította a határidőt az MPRSZ

PREXA 2023: bejelentette a zsűri névsorát és meghosszabbította a határidőt az MPRSZ

A Magyar PR Szövetség bejelentette a PR Excellence Hungary Award (PREXA) pályázat nevezési határidejének meghosszabbítását. A PR-szakembereknek mostantól legkésőbb 2023. május 9-ig van lehetőségük arra, hogy nevezzenek a rangos díjra. A szövetség a szakmai zsűri névsorát is közzétette.
„Válságimmunitás”? A kommunikációs iparág alkalmazkodási képessége az elmúlt évek viharaiban

„Válságimmunitás”? A kommunikációs iparág alkalmazkodási képessége az elmúlt évek viharaiban

Három éve egymást átfedő, permanens válságokat élünk meg, és különböző kríziskorszakokat kell átvészelnünk. Ennek következtében megváltoztak az üzleti modellek, amelyek a kommunikációs iparágban is változásokat idéztek elő. Az MRSZ Mini Konferencián Mérő Ádám, a Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection igazgatója beszélgetett a témáról Baráth Péterrel, a WWF marketing és partnerkapcsolatokért felelős CEE régiós igazgatójával, Blaskó Nikolettel, az ACG Reklámügynökség vezetőjével és Samu Tímeával, a JCDecaux Hungary vezérigazgatójával.
Hogyan működik az adatvezérelt PR?

Hogyan működik az adatvezérelt PR?

Miért fontos alaposan csoportokra bontani egy célközönséget? Mi legyen a mérőszám, ha egy cikk olvasottságát szeretnénk megtudni? Hogyan értessük meg az üzenetünket egy ekkora versengés közepette, és miért szabjuk alaposan személyre a mondanivalónkat? Sólyom Balázs, a Trendency alapítója mesélt nekünk az adatvezéreltség értékéről a 28. Digital-Media Hungary konferencián.
A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

Vállalaton belüli szakmai kapcsolatok javulása, organikus megkeresések számának növekedése és egyre gyakoribb célcsoport-interakciók. Mindhárom azt mutatja, hogy az adott márka iránti bizalom és szimpátia - és ezzel párhuzamosan a márka hírneve - erősödik.
1/19