A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.
Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Megéri magunkkal is jófejnek lenni

Interjú Ludvig Orsolyával, a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetőjével.
Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Az idén októberben megjelent, a Magyar PR Szövetség által kiadott első hazai PR Trendriport kapcsán indított interjúsorozatunkat egy Mamusits Péterrel készült beszélgetéssel folytatjuk. 
Kérdeztem - többek között - PR új feladatairól a digitális csatornák előretörése kapcsán, a régiek áthangolásáról, illetve előkerültek újnak vélt fogalmak is, mint például a purpose értelmezése.
„Az újságírók vadásznak az érdekes történetekre” – így építheted ki saját branded az újmédiában!

„Az újságírók vadásznak az érdekes történetekre” – így építheted ki saját branded az újmédiában!

Tudatos lépésekkel érte el, hogy szerepeljen több médiumban. A fotózás mellett a marketing, kommunikáció és PR érdekli. Szervezett már önálló kiállítást és a Szentendrei Rendőrkapitánysággal is együttműködik – mindössze 13 évesen. Farkas Kornéllal beszélgettünk a tudatos pályaépítésről, a hazai sajtó lehetőségeiről és a selfbranding felépítéséről.
„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

A sajtóközlemények fölött eljárt az idő, már csak akkor relevánsak, ha valami nagyon izgalmas témát dolgoznak fel, illetve, ha fontos az adott site számára - véli Pácsonyi Daniella. Az NLC főszerkesztője szerint a jó PR tartalom egyedi, van mondanivalója és a termék arcához lehet szabni.
1/12