2024. május 07. 05:33Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
Marketing
2023. január 17. 16:16Szánj az olvasásra 2 percet!
Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek legfontosabb célja, hogy az ernyőszervezet részeként lehetőséget adjon a közös gondolkodásra, a PPC hirdetési modellel kapcsolatos legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlásokat fogalmazzon meg a pay per click alapú vásárlásban érdekelt piaci szereplők számára, amelyek ezen hirdetési szegmens sikeres működéséhez, alakításához szükségesek.
Human