2016. szeptember 03. 07:31Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A programozott piactér segít, hogy pontosabban beárazza, hogy a hirdetők számára fontos csoportok miket olvasnak, és a targetálási lehetőségeik is jóval nagyobbak – mondja Nagy István, az Origo Zrt. Insigths és Programmatic vezetője, az IAB Kutatási munkacsoportjának vezetője.
Interjúk
2016. augusztus 25. 08:01Kamasz MelindaSzánj az olvasásra 7 percet!
A Facebook Instant Articles vagy a Google AMP magukhoz próbálják vinni a tartalmat. A hogyan továbbról minden médiumnak el kell majd gondolkodnia – állítja György Bence az Origo.hu főszerkesztője, aki a szájtot kiadó New Wave cégcsoport tartalomfejlesztési igazgatója is.
Interjúk
2016. augusztus 22. 08:01Szánj az olvasásra 5 percet!
Karafiáth Balázs – eredetileg közgazdász, majd kommunikáció-kutató – már gyerekkorában belecsöppent a számítástechnika világába. Huszonkét évvel ezelőtt valósította meg a Digitális Szigetet, majd 1997-ben céget alapított, egyik fő megbízójuk az akkori Matáv volt.
Interjúk