Ez aztán a célzás!

Ez aztán a célzás!

A programozott piactér segít, hogy pontosabban beárazza, hogy a hirdetők számára fontos csoportok miket olvasnak, és a targetálási lehetőségeik is jóval nagyobbak – mondja Nagy István, az Origo Zrt. Insigths és Programmatic vezetője, az IAB Kutatási munkacsoportjának vezetője.
Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

A Facebook Instant Articles vagy a Google AMP magukhoz próbálják vinni a tartalmat. A hogyan továbbról minden médiumnak el kell majd gondolkodnia – állítja György Bence az Origo.hu főszerkesztője, aki a szájtot kiadó New Wave cégcsoport tartalomfejlesztési igazgatója is.
A Carnation előzményei

A Carnation előzményei

Karafiáth Balázs – eredetileg közgazdász, majd kommunikáció-kutató – már gyerekkorában belecsöppent a számítástechnika világába. Huszonkét évvel ezelőtt valósította meg a Digitális Szigetet, majd 1997-ben céget alapított, egyik fő megbízójuk az akkori Matáv volt.
Ez aztán a célzás!

Ez aztán a célzás!

A programozott piactér segít, hogy pontosabban beárazza, hogy a hirdetők számára fontos csoportok miket olvasnak, és a targetálási lehetőségeik is jóval nagyobbak – mondja Nagy István, az Origo Zrt. Insigths és Programmatic vezetője, az IAB Kutatási munkacsoportjának vezetője.
Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

Meg kell tanulnunk a fiatalokat elérni - interjú György Bencével

A Facebook Instant Articles vagy a Google AMP magukhoz próbálják vinni a tartalmat. A hogyan továbbról minden médiumnak el kell majd gondolkodnia – állítja György Bence az Origo.hu főszerkesztője, aki a szájtot kiadó New Wave cégcsoport tartalomfejlesztési igazgatója is.
2/3