A digitalizáció lehetőség a tévéknek

A digitalizáció lehetőség a tévéknek

Rég nem látott jó évet zárhat idén a kereskedelmi televíziós piac. A TV2 Csoport értékesítési igazgatója, Csikesz Erika szerint egyre komolyabban nő az igény a non-szpot reklámok iránt, s ebben piacvezető a médiacsoport csatorna-portfóliója.
Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

Az előfizetési díj nélküli TV-s tartalmak reneszánsza

A tévés reklámköltések, hosszú évek stagnálása után megint érezhetően felfelé indultak, azaz az előfizetési díj nélkül kínált tartalmak most egy erősebb reklámozói piacon bővülhetnek – mondja Schneider Henrik.
A display reneszánsza

A display reneszánsza

Egy jó display úgy néz ki, mint egy jobb játék-app. Ráadásul ezt ma már oda helyezik és akkor, ahová és amikor csak a megrendelő akarja – akár okostévére is egy reklám árának töredékéért. A hárombetűs modern marketinges szakkifejezések (RTB, CTR, SSP, stb.) lendületesen terjednek világszerte, ezzel párhuzamosan azonban fény derül az árnyoldalaira is – az Evolution 2015 konferencia B termének előadásaiból mindent megtudhattunk a témáról.
Internetre vált a tévépiac?

Internetre vált a tévépiac?

Ebben az évtizedben még biztosan megmaradnak a jól megszokott tévécsatornák Pataki Tamás, az ITT/OTT TV alapító tulajdonosa szerint. Azonban a szolgáltatóknak, a tartalom-előállítóknak is időben fel kell készülniük a változásokra. Magyarországon az első tisztán lineáris OTT (Over The Top) tévészolgáltatás elindítója a speciális magyar kihívásokat is bemutatja.
Konszolidálódik a kábeltévés piac

Konszolidálódik a kábeltévés piac

Továbbra is kifogásolhatónak tartja az országos kereskedelmi tévék műsordíjra irányuló törekvését Kéry Ferenc, aki már több mint 15 éve a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség elnöke.
3/4