Új vezető a Nestlé Professional hazai üzletágának élén

Új vezető a Nestlé Professional hazai üzletágának élén

2024. április 1-től Kapás Gyula tölti be a HoReCa szektorban gasztronómiai és italmegoldásokat kínáló Nestlé Professional üzletágának vezető pozícióját.
Tudtad, hogy a KitKat a kakaótermesztő családok jólétét is támogatja?

Tudtad, hogy a KitKat a kakaótermesztő családok jólétét is támogatja?

A Nestlé bemutatta az első olyan KitKatet, amely a vállalat jövedelemnövelő programjában résztvevő farmercsaládok által termesztett kakaóbabot használja fel a gyártás során. A csokoládémárka célja, hogy felhívja a figyelmet az ikonikus termékben használt kakaó fenntarthatóságára.
Változatos kezdeményezések a pályakezdők munkaerőpiaci beilleszkedéséért: 10 éves a Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért program

Változatos kezdeményezések a pályakezdők munkaerőpiaci beilleszkedéséért: 10 éves a Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért program

A Nestlé a Fiatalok Foglalkoztatásáért nevű programja Magyarországon is változatos kezdeményezésekkel támogatja a pályakezdők munkerőpiaci beilleszkedését. A Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetemmel közös együttműködés mellett a Nestlé Hungária gyakornoki- és mentorprogramokkal, illetve duális szakképzésekkel karolja fel a hazai fiatalokat.
Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében

Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében

A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. A BOCI-t és a többi érintett márkát a Nestlé a privatizáció során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
Tízből hét magyar a zöldség- és gyümölcsfogyasztásban látja az egészséges étkezés kulcsát, de a húsról is egyre többen mondanának le

Tízből hét magyar a zöldség- és gyümölcsfogyasztásban látja az egészséges étkezés kulcsát, de a húsról is egyre többen mondanának le

A 2022-es eredményekhez képest több magyar figyel oda az egészségtudatos táplálkozásra, 60 százalékuk pedig beiktat egy-egy húsmentes napot a hetébe, amelyet a spórolás mellett egyre inkább az egészségmegőrzés is motivál. Azok között, akik saját bevallásuk szerint nagy hangsúlyt fektetnek az egészséges étkezésre, egy év alatt 5%-kal erősödött a vörös húsokkal szembeni kritikusabb hozzáállás, és szinte nincs olyan magyar, aki ne hallott volna a növényi alapú termékekről – derült ki a Nestlé Hungária a Veganuary kapcsán folytatott második nagy, országos kutatásából.
1/4