Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
Fókuszban a freelancerek

Fókuszban a freelancerek

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról ezért a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát, a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.
Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

Döntési pontok a médiában – Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? A figyelemgazdaság átalakulása

A február 11-i Reboot Hungary témájának alapját az NRC, speciálisan erre az alaklomra készített kutatása adja.
Elektronikus kereskedelem és domain körkép

Elektronikus kereskedelem és domain körkép

A hazánkban a 2020-ban kezdődő koronavírus járvány nagy változást hozott az élet szinte minden területén, így az elektronikus kereskedelemre is hatást gyakorolt. Az NRC felmérése alapján jelenleg 80% körül van azok aránya, akik évente legalább egyszer rendelnek online. Ez nagyjából a maximum, nem valószínű, hogy az arány jelentősen növekedni tudna a közeljövőben.
Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
1/6