Szomorú adat: kevesebb idő jut magunkra, mint a legtöbb európai embernek

Szomorú adat: kevesebb idő jut magunkra, mint a legtöbb európai embernek

Lesújtó adatokat közölt a 2023-as Internet Hungary közönségével Klenovszki János szociológus, az NRC online kutatásra szakosodott vállalat ügyvezető igazgatója október 3-án, Siófokon. Mint arra felhívta a figyelmet, a magyar embereknek sokkal kevesebb idő jut magukra, mint az európai átlagnak.
Elektronikus kereskedelem és domain körkép

Elektronikus kereskedelem és domain körkép

A hazánkban a 2020-ban kezdődő koronavírus járvány nagy változást hozott az élet szinte minden területén, így az elektronikus kereskedelemre is hatást gyakorolt. Az NRC felmérése alapján jelenleg 80% körül van azok aránya, akik évente legalább egyszer rendelnek online. Ez nagyjából a maximum, nem valószínű, hogy az arány jelentősen növekedni tudna a közeljövőben.
Fókuszban a freelancerek

Fókuszban a freelancerek

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról ezért a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát, a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.
Tévéről streamingre: továbbra is a képernyő fogságában a magyar

Tévéről streamingre: továbbra is a képernyő fogságában a magyar

Hogy lehet tévé nélkül élni? Tette fel a kérdést a 28. Digital-Media Hungary, hazánk legnagyobb üzleti, kereskedelmi, marketingkommunikációs és médiakonferenciájának egyik előadója, Molnár Zoltán, nem véletlenül. Magyarországon, sőt az egész világon háttérbe szorulnak a televíziós adások, mi több, készüléket is egyre kevesebben vásárolnak. Bár egyesek a természetet választják a képernyő előtti időtöltés helyett, a fiatalokat más alternatívák csábítják kijelző elé.
Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
1/6