Évi kétmillió mérés az NMHH független netsebességmérő oldalán, a szelessav.net-en

Évi kétmillió mérés az NMHH független netsebességmérő oldalán, a szelessav.net-en

Ha az internetsebességünk rendszeresen elmarad a szolgáltató által garantált értékektől, érdemes az NMHH mérőszolgálatához fordulnunk.
Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács

Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács

Többszöröse – bizonyos esetekben több tízszerese – a napi-, heti- és havilapok lapszámának weboldalainak/oldalainak látogatottsága a terjesztett példányok számánál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányából. A grémium a szerződéses vállalások és a termékmegjelenítésre, támogatásra vonatkozó szabályok megszegése miatt szabott ki bírságot, valamint figyelmeztetett szolgáltatókat, és rádiós frekvenciapályázatokkal kapcsolatos döntéseket is hozott – többek között két vidéki és két fővárosi médiaszolgáltatási lehetőség pályázati eljárásában állapított meg nyerteseket.
Mobilkészülékcsere-támogatási programot indít a hírközlési hatóság

Mobilkészülékcsere-támogatási programot indít a hírközlési hatóság

Célzott, nagyszabású mobilkészülékcsere-támogatási programot indít jövő év elején a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM). A kezdeményezésben az elavuló, mobilinternetezésre nem alkalmas telefonok tulajdonosai a cseréhez 20 ezer forintos modernizációs támogatást kaphatnak, így ők is részesülhetnek a digitális technológia előnyeiből.
A felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet

A felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések szerint nem feltétlenül telefonál kevesebbet mobilról az, aki online indít hívást.
Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez

Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez

Szállodákat, egészségügyi szolgáltatásokat és a vendéglátóipart hirdette a legtöbb termékmegjelenítés.
1/21