Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

Az etikusan tervezett adatstratégiával mindenki jól jár

A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

A reklámokba a HelloBiznisz Klub oldalon keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, mivel a kampány egészen június végéig fut.
Algoritmus reklámoz a robotnak?

Algoritmus reklámoz a robotnak?

Adatokon áll vagy bukik a sikeres sales és marketing. A digitális információkezelés, az automatizáció csökkenheti a költségeket és javíthatja a hatékonyságot – ha jól csináljuk. Ha rosszul, nagyot is bukhatunk a drága fejlesztéseken, a rosszul beállított rendszereken, vagy éppen az elszalasztott lehetőségeken.
2/2