Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára. A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.
Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Úgy tűnik, Metának a Facebook és az Instagram előfizetések felszámítására vonatkozó tervei kudarcot vallottak, legalábbis rendkívül negatívan fogatták azt a felhasználók.
Elif Shafak: a történetmesélés vezethet ki minket a szorongás korából

Elif Shafak: a történetmesélés vezethet ki minket a szorongás korából

Elif Shafak, brit–török regényíró, a magyar olvasóközönség egyik kedvence is előadást tartott a Meta Marketing Summit EMEA 2023 konferencián, amin arról beszélt, miért fontosak a történetek. Milyen történetek számítanak, amiket el kell mesélni, hogy jobb világot építhessünk? Rövid beszámolónk egy impresszív előadásról.
Amíg nem a felhasználók szintjén szabályozzuk a tartalomgyártást, hiába teszünk pórázt a Meta vagy a Google nyakába

Amíg nem a felhasználók szintjén szabályozzuk a tartalomgyártást, hiába teszünk pórázt a Meta vagy a Google nyakába

Augusztus végén élesedett az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló jogszabálycsomagja (DSA) azzal a nem titkolt céllal, hogy a globális techóriások egyeduralmát megtörje, és hatékonyabb fellépésre kötelezze őket a platformokon terjedő valótlan és káros tartalmak ellen. Az érintettek egyelőre vakarják a fejüket vagy éppen hivatalos úton támadják az új szabályozást, szakértők viszont arra figyelmeztetnek, hogy a DSA valójában nem nyúl vissza a probléma gyökeréig. Percenként ugyanis mintegy 500 órányi videóanyag kerül ki csak a YouTube-ra és naponta közel 5 milliárd posztot tesznek közzé a Facebookon, miközben a tinédzserek 46%-a találkozott már nem neki való, felnőtt tartalmakkal a platformokon. A felfoghatatlan mennyiségű tartalom káros elemeinek kiszűrése így gyakorlatilag szélmalomharc, amit csak akkor nyerhetünk meg, ha a felhasználók szintjén foglalkozunk a kérdéssel – véli Hortobágyi Ágoston digitális stratéga.
Döntött Zuckerberg: már a héten érkezik a fizetős Facebook

Döntött Zuckerberg: már a héten érkezik a fizetős Facebook

A fizetős Meta Verified kék jelvényt és számos egyéb előnyt biztosít, többek között nagyobb láthatóságot, a személyazonosság védelmét és elsőbbségi ügyfélszolgálatot.
1/9