Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Egyre összetettebb modellekre van szükség a folyamatok követésére és megértésére – jelentette ki Kun Miklós, a MediaCom stratégiai igazgatója.
Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom

Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom

„Létfontosságú, hogy időnként olyan dolgot csináljunk, ami nem létfontosságú” - ezzel a mottóval indított új rendezvénysorozatot a MediaCom.
A zsaroló mémekre adott társadalmi reakciók

A zsaroló mémekre adott társadalmi reakciók

Számos megerősített hír látott napvilágot, melyek szerint fiatalok menekültek öngyilkosságba az interneten terjedő “jelenségek″ miatt.
4/5