Új divíziót indított a MediaCom

Új divíziót indított a MediaCom

Az új divízió célja, hogy az adat-, média- és kreatívterületek összehangolásával a kommunikációs ügynökség a korábbiaknál is hatékonyabban támogassa az ügyfelek üzleti céljait.
Digitalizáció és reklámpiac: személyre szabott reklámoké a jövő?

Digitalizáció és reklámpiac: személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
A Mediacom nyerte az Uber globális médiamegbízását

A Mediacom nyerte az Uber globális médiamegbízását

Az ügynökség látja el a médiatervezési és -vásárlási feladatokat minden olyan piacon, ahol a szolgáltató jelen van.
Horvát tendert nyert a MediaCom

Horvát tendert nyert a MediaCom

A Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik a médiaügynökség budapesti irodája.
Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
2/5