Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Kreatív transzformációért felelős vezetőt nevezett ki a MediaCom

Kreatív transzformációért felelős vezetőt nevezett ki a MediaCom

A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, és a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel globális szinten.
A zsaroló mémekre adott társadalmi reakciók

A zsaroló mémekre adott társadalmi reakciók

Számos megerősített hír látott napvilágot, melyek szerint fiatalok menekültek öngyilkosságba az interneten terjedő “jelenségek″ miatt.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom

Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom

„Létfontosságú, hogy időnként olyan dolgot csináljunk, ami nem létfontosságú” - ezzel a mottóval indított új rendezvénysorozatot a MediaCom.
1/2