Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Globális operatív igazgatót nevezett ki a Mediacom

Globális operatív igazgatót nevezett ki a Mediacom

A MediaCom Josh Krichefski-t nevezte ki globális COO-nak. A szakember ezzel párhuzamosan megtartotta korábbi pozícióját is: 2019 szeptembere óta irányítja az EMEA régiót CEO-ként.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
A Mediacom nyerte az Uber globális médiamegbízását

A Mediacom nyerte az Uber globális médiamegbízását

Az ügynökség látja el a médiatervezési és -vásárlási feladatokat minden olyan piacon, ahol a szolgáltató jelen van.
1/3