A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.
Horvát tendert nyert a MediaCom

Horvát tendert nyert a MediaCom

A Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik a médiaügynökség budapesti irodája.
Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
Új divíziót indított a MediaCom

Új divíziót indított a MediaCom

Az új divízió célja, hogy az adat-, média- és kreatívterületek összehangolásával a kommunikációs ügynökség a korábbiaknál is hatékonyabban támogassa az ügyfelek üzleti céljait.
Digitalizáció és reklámpiac: személyre szabott reklámoké a jövő?

Digitalizáció és reklámpiac: személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
1/4