Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Szesztay Péter összefoglaló cikke a Media Hungary 2019 konferenciáról.
Könyves magazinműsorral indul az első hazai podcastre szakosodott médiavállalkozás

Könyves magazinműsorral indul az első hazai podcastre szakosodott médiavállalkozás

Magyarországon szinte nem létezik podcast médiapiac, de ez nem kell, hogy így maradjon.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.
1/35