Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

A legnagyobb magyarországi kerékpáros körverseny televíziós közvetítése rendkívül komoly technikát igényel.
Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Erdélyi Eszter arról beszélt, hogy míg a pandémia a legtöbb hirdetői szektorban árbevétel-esést hozott, az online videós költések emelkedtek.
Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
Elfüstölt problémák – A Covid inspirált

Elfüstölt problémák – A Covid inspirált

Mit lehet tenni, ha egy cég kommunikációjának jelentős része a rendezvényekre épül, amelyek egy az egyben kiesnek egy pandémia miatt?
Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.
1/40