Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022 versenyen

Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022 versenyen

Idén is népszerű a pénzügyi szektor legrangosabb seregszemléje a hazai szereplők körében.
A Magyar Bankholding csatlakozik a Mastercard globális zöld koalíciójához

A Magyar Bankholding csatlakozik a Mastercard globális zöld koalíciójához

A Magyar Bankholding – ESG stratégiájának részeként – együttműködésbe kezd a Mastercarddal, és csatlakozik a fizetéstechnológiai cég „Priceless Planet Koalíciójához”. A bankcsoport az összefogás keretén belül szeretné felhívni a fiatalok figyelmét a fenntarthatóságra és a zöld pénzügyek fontosságára.
Faültetésben segítenek a Mastercarddal fizető Kiflis vásárlók

Faültetésben segítenek a Mastercarddal fizető Kiflis vásárlók

Évről-évre csökken a bolygónkon a fával borított területek száma. Az ilyen világméretű problémák orvoslásához világméretű összefogásra van szükség. Ehhez keresett a Mastercard olyan partnert, aki nem csak a reklámszlogenek terén, de a hétköznapokban is környezettudatosan üzemel. A budapesti Kifli.hu már az indulása óta folyamatosan azon dolgozik, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon, így az együttműködés ideális és mindkét fél számára örömteli.
Kétszer annyi helyen fizethetünk Mastercard kártyával Magyarországon, mint három évvel ezelőtt

Kétszer annyi helyen fizethetünk Mastercard kártyával Magyarországon, mint három évvel ezelőtt

Sikeres a Mastercard hazai infrastruktúra fejlesztési programja, ami elérte első célját az elfogadóhelyek duplázásával.
A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
3/18