Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Az Effie-re bármilyen típusú és nagyságrendű, eredményes marketing aktivitásokkal lehet nevezni, amit jól megírt pályamű formájában érdemes benyújtani – akár több kategóriába is - a kiírásban megadott szempontok alapján.
A Best Ever kommunikációs ügynökséget választotta a Magyar Triatlon Szövetség

A Best Ever kommunikációs ügynökséget választotta a Magyar Triatlon Szövetség

Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti atlétikai vb szervezőbizottságának több tagja alapított.
Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.
Minden a sneakerekről szólt egész hétvégén a Westendben

Minden a sneakerekről szólt egész hétvégén a Westendben

Május 10. és 12. között a Westend látogatói számos élménnyel gazdagodhattak, ugyanis a hazai sneaker kultúra legjelentősebb képviselői osztották meg tapasztalataikat és alkotásaikat az első Westend Sneaker Days során.
1/168