2024. június 10. 05:01Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A szilánkosodó médiafogyasztás és fogyasztói igények miatt egyre összetettebb feladat a kereskedelmi vállalatok számára minden fogyasztóhoz eljuttatni az üzeneteket. A marketing és reklám működését pedig nagyban meghatározza, hogy a korábban is árérzékeny magyar fogyasztók még inkább a költségekre fókuszálnak.
Interjú Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével
Interjúk
2024. június 03. 05:03Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
Interjúk
2024. május 28. 05:38Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Marketing