Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

Néhány éve nem hittük volna, hogy a pr eszköztárát árkommunikációra is használni fogjuk.

A szilánkosodó médiafogyasztás és fogyasztói igények miatt egyre összetettebb feladat a kereskedelmi vállalatok számára minden fogyasztóhoz eljuttatni az üzeneteket. A marketing és reklám működését pedig nagyban meghatározza, hogy a korábban is árérzékeny magyar fogyasztók még inkább a költségekre fókuszálnak. Interjú Maczelka Márkkal, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetőjével
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
1/171