A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Gyűjts Csillagokat és töltsd meg a poharadat ajándék italokkal!

Gyűjts Csillagokat és töltsd meg a poharadat ajándék italokkal!

A csillagok megmutatják a helyes utat, beragyogják a legsötétebb órákat, kívánságokat teljesítenek, a Starbucks kávézókban pedig még ennél is többre képesek, kedvezményeket és ingyen italokat jelentenek. A kávézólánc, vendégei igényeire reagálva, megújította Starbucks® Rewards hűségprogramját, így mostantól úgy gyűjtheted a csillagokat, hogy nem szükséges előre feltöltened a Starbucks kártyát.
Még van pár napod, hogy te is tervezője lehess a legmenőbb bulihelyeken használt RevoCupok dizájnjának

Még van pár napod, hogy te is tervezője lehess a legmenőbb bulihelyeken használt RevoCupok dizájnjának

Április 12-ig adhatják le grafikai pályázatukat, azok, akik részt szeretnének venni a Cup Revolution, a víz világnapja alkalmából indított VÍZió elnevezésű versenyén. A pályázat iránt nagy az érdeklődés, hiszen a nyertes alkotások rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra. Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere a pályázattal környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára szeretné ösztönözni a fiatalokat.
A Wolt elindítja a Wolt Ads-t, amely hozzájárul partnerei üzleti növekedéséhez

A Wolt elindítja a Wolt Ads-t, amely hozzájárul partnerei üzleti növekedéséhez

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára.
Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. Sokkal inkább egy stratégiai partner, ami teljesen új megközelítést kínál a piackutatástól a vásárlói interakciók előrejelzéséig, újradefiniálva a hagyományos marketingstratégiákat, és lehetővé téve a szakemberek számára, hogy a korábbiaknál pontosabb, személyre szabottabb és költséghatékonyabb marketingmegoldásokat alkalmazzanak. Ez a technológia tehát nem csupán időt és erőforrásokat takarít meg, hanem növelheti a marketingkampányok sikerességét is, hozzáadott értéket teremtve az ügynökségek és ügyfeleik számára egyaránt.
3/165