2024. május 17. 06:39Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Digital-Media Hungary konferencia első napján kereskedelmi, kommunikációs és marketing szakemberek vitatták meg, hogy miért tűnik úgy, hogy a hazai reklámpiacon túl sok árkommunikációval találkozhatunk.
Marketing
2024. május 07. 05:33Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
Marketing
2024. május 14. 11:09Szánj az olvasásra 2 percet!
A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.
Marketing