Kutatás: lassan lépeget a nemi egyenlőség felé a PR-ipar

Kutatás: lassan lépeget a nemi egyenlőség felé a PR-ipar

A női PR-szakemberek több mint fele tapasztalt már munkahelyi diszkriminációt, derült ki a Global Women in PR (GWPR), az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) ágazati csoportjának negyedik éves jelentéséből. A közel 500 tapasztalt női PR-szakember válaszait elemző beszámolóval az a GWPR célja, hogy felmérje a nők helyzetét a PR-iparban, és segítsen megérteni az őket érintő problémákat.
World PR Report: nyereségnövekedés várható a globális kihívások közepette

World PR Report: nyereségnövekedés várható a globális kihívások közepette

Világszerte nyereségnövekedésre számítanak a következő évben a pr-ügynökségek vezetői – ez derült ki az ICCO 2022-2023-as friss jelentéséből. Az ICCO World PR Report 10-es skálán mért jövedelmezőségi mutatója így 7-es értékelést kapott. Az ügynökségvezetők kilátásai egyre pozitívabbak, a mutató 2021-ben még csak 6,7 volt.
A Positive Adamsky csapata képviseli Magyarországot a Next Generation PR versenyen

A Positive Adamsky csapata képviseli Magyarországot a Next Generation PR versenyen

Második alkalommal szervezte meg a Magyar PR Szövetség, az ICCO (Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet) által meghirdetett globális PR verseny előselejtezőjét, amelyre bármely 35 év alatti PR szakember jelentkezhetett. Az idei megmérettetésen a Coca-Cola Magyarország egy valós kommunikációs feladatára kellett megoldást szolgáltatniuk a csapatoknak. A legjobbnak a Positive Adamsky csapata, Gesztesi Anna és Kanicsár Ádám bizonyultak.
Magyarország első akkreditált PR-ügynöksége a Ferling

Magyarország első akkreditált PR-ügynöksége a Ferling

Magyarországon a Ferling kapta meg elsőként az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) akkreditációját. A világszerte használt, nemzetközi kritériumok alapján kialakított tanúsítvány az ügynökségek magas szintű szolgáltatásnyújtás és minőség melletti elkötelezettségének elsőszámú szakmai elismerése. Az akkreditáció a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közreműködésével vált elérhetővé hazánkban, amelynek célja a nemzetközi szabványokat és legjobb gyakorlatokat követő ügynökségek tanúsítása és kiemelése. A folyamatot nemzetközi ügynökségvezetők, agency expert auditorok végezhetik az ICCO Nemzetközi Akkreditációs Kritériumai (CMS) alapján, az MPRSZ-szel szorosan együttműködve.
Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a vállalatok

Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a vállalatok

Tudják-e a cégek, hogyan kell tényleg jót tenni? – a Scale Impact és a Magyar PR Szövetség kutatása.
3/5