Új szintre emeli együttműködését a Szerencsejáték Zrt. és a MOL Magyarország

Új szintre emeli együttműködését a Szerencsejáték Zrt. és a MOL Magyarország

Jelentősen bővíti termékei elérhetőségét a MOL töltőállomás hálózatában a Szerencsejáték Zrt. Az eddigi 48 árusító hely mellett 2022 novemberétől újabb 307, összességében 355 töltőállomáson érhetőek el a nemzeti lottótársaság termékei. A partnerség kibővítésével a MOL újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át.
Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája

Újrahasznosított palackban érkezik a MOL új ásványvízmárkája

100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogyváron palackozzák.
A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

Interjú Bakos Piroskával.
Hogyan szerepeltek a régió legnagyobb vállalatai?

Hogyan szerepeltek a régió legnagyobb vállalatai?

Dobogós helyre lépett a Mol.
Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
2/6