Biofeedback-alapú interakciók

Biofeedback-alapú interakciók

A szemeinkkel tapintani vagy átélni mások érzéseit nem lehetetlen: a sci-fi egyes elemei már a valóságban is megérintenek.
„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

Mi teszi a jó műsorvezetőt? A válasz bizonyos szempontból megfoghatatlan, ráadásul minden korszakban más és más. Egy valami mégis örök: a jó műsorvezető kíváncsi. Szily Nóra a Lounge Group Media Showcase podcastjében mesélt a tapasztalatairól.
Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Trunk Tamásról legtöbbünknek egy modernkori polihisztor ugrik be, legalábbis, ha megnézzük, mivel is foglalkozik. Z generációs márkatanácsadóként dolgozik, könyveket írt, aktív a közösségi médiában, valamint profi sportoló. Mindegyik színtéren kiemelkedőt alkot. Példaértékű jelenlétéről, ennek kialakulásáról, hátteréről, és az influencervilágról kérdeztük a Digital Media Hungary-n a Lounge Group Media Showcase podcastjében.
Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója 18 évesen még orvosnak készült, de egy teljesen váratlan fordulat következett be az életében: a felvételi tájékoztatóban Vitray Tamás és Horváth Ádám neve keltette fel az érdeklődését. Végül az első híres televíziós-szakirányú osztályban végzett a Színház- és Filmművészeti Főiskolán. Elmondása szerint, a felvételin lezajlott találkozó idoljaival, a legmeghatározóbb élmény volt egész életben. Szakmáról, szakmaiságról és a valódi érdeklődésről, újságírói kíváncsiságról beszélgettünk vele a Digital-Media Hungary konferencián.
Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Ilku Miklós, az Index főszerkesztő-helyettese újságíróként is hatalmas tapasztalattal rendelkezik. A szakember a Nemzeti Sportnál kezdte gyakornokként, később az Index sportrovatának vezetője volt, de dolgozott a FIFA-nak, és a MOB-nak is, így jelentős rálátása van a hazai és nemzetközi trendekre. Ilku Miklós többek között a médiafelületek népszerűségéről, a közösségi média térnyeréséről és a már ma is érzékelhető jelentős változásokról beszélt a Lounge Group Media Showcase podcastjének kihelyezett stúdiójában a Digital-Media Hungary konferencián.
2/5