Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Hogyan váljunk valódi médiaszakemberré?

Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója 18 évesen még orvosnak készült, de egy teljesen váratlan fordulat következett be az életében: a felvételi tájékoztatóban Vitray Tamás és Horváth Ádám neve keltette fel az érdeklődését. Végül az első híres televíziós-szakirányú osztályban végzett a Színház- és Filmművészeti Főiskolán. Elmondása szerint, a felvételin lezajlott találkozó idoljaival, a legmeghatározóbb élmény volt egész életben. Szakmáról, szakmaiságról és a valódi érdeklődésről, újságírói kíváncsiságról beszélgettünk vele a Digital-Media Hungary konferencián.
Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Az embereknek lassan elege lesz a hírekből

Ilku Miklós, az Index főszerkesztő-helyettese újságíróként is hatalmas tapasztalattal rendelkezik. A szakember a Nemzeti Sportnál kezdte gyakornokként, később az Index sportrovatának vezetője volt, de dolgozott a FIFA-nak, és a MOB-nak is, így jelentős rálátása van a hazai és nemzetközi trendekre. Ilku Miklós többek között a médiafelületek népszerűségéről, a közösségi média térnyeréséről és a már ma is érzékelhető jelentős változásokról beszélt a Lounge Group Media Showcase podcastjének kihelyezett stúdiójában a Digital-Media Hungary konferencián.
„Ha valaki ezt komolyan gondolja, azért nagyon sokat kell tenni”

„Ha valaki ezt komolyan gondolja, azért nagyon sokat kell tenni”

Radnai Péter neve mindenki számára ismerősen cseng, hiszen 33 éve dolgozik a médiában. Legutóbb „Az első influenszerek” című portrésorozatában mutatta be az ország televíziós legendáit, mi pedig vele tekintettük át az elmúlt három évtized médiatörténelmét. Tettük ezt főként televíziós szempontból – hiszen a hazai médiapaletta legmeghatározóbb műfaja mindig is ez volt. Moszkvai tudósítói munkája után az RTL Reggelijének főszerkesztőjeként dolgozott, és megannyi televízióműsor kötődik az ő nevéhez, jelenleg az AMC producere.
„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

„A közszolgálatinál az alázatot és a precizitást, a kereskedelmi tévében pedig a tempót tanultam meg”

Mi teszi a jó műsorvezetőt? A válasz bizonyos szempontból megfoghatatlan, ráadásul minden korszakban más és más. Egy valami mégis örök: a jó műsorvezető kíváncsi. Szily Nóra a Lounge Group Media Showcase podcastjében mesélt a tapasztalatairól.
Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Tudatos értékteremtéssel lehet énmárkát építeni

Trunk Tamásról legtöbbünknek egy modernkori polihisztor ugrik be, legalábbis, ha megnézzük, mivel is foglalkozik. Z generációs márkatanácsadóként dolgozik, könyveket írt, aktív a közösségi médiában, valamint profi sportoló. Mindegyik színtéren kiemelkedőt alkot. Példaértékű jelenlétéről, ennek kialakulásáról, hátteréről, és az influencervilágról kérdeztük a Digital Media Hungary-n a Lounge Group Media Showcase podcastjében.
2/4