A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG

A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG

Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

A Moholy-Nagy Egyetem kommunikációkutatója, Prof. dr. Aczél Petra zárta az idei Jungle Lounge beszélgetéssorozatot: az egész életünket átölelő változásokról, a kommunikáció átalakulásáról, a mindennapi funkciójáról, a generációs szempontokról kérdezte Juhász Bálint, különös figyelmet szentelve a digitalizáció hatásaira.
Letarolhatják a magyar piacot a külföldi e-kereskedők

Letarolhatják a magyar piacot a külföldi e-kereskedők

Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben. Ennek a folyamatnak a során korábban domináns, sőt, akár vezető vállalatok jelentettek csődöt, vagy veszítették el rövid idő alatt a piaci értékük nagy részét. A vészjósló előrejelzések szerint, több, mint 50 ezer további amerikai kiskereskedelmi üzlet bezárása várható a következő 5 évben. És mielőtt azt gondolnánk, hogy Amerika messze van, sajnos észre kell vennünk, hogy a piac jelenlegi állása alapján Európában sem jobb a helyzet, ahol a magyar kereskedők többségét egyelőre semmi jó nem kecsegteti.
A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
Büszkeségünket teszi erőpróbára a válság: leadunk elvárásainkból, jobban strukturáljuk az életünket

Büszkeségünket teszi erőpróbára a válság: leadunk elvárásainkból, jobban strukturáljuk az életünket

A fogyasztói döntések olykor nehezen értelmezhetők, a válságban azonban előjön igazi énünk: egyértelműbb sémák látszanak, ezekről a titokról rántotta le a leplet Dr. Törőcsik Mária, a marketing és trendek szakértője, aki évtizedek óta kutatja a témát. Az érzelmek és pénz kapcsolatáról, az emberi szokások és vásárlások dinamikájának változásáról, a tudatosabb költekezésről beszélgettünk vele a Jungle Loungban, a Lounge Group új helyszínén az idei Internet Hungaryn.
1/18