Hihetetlenül erős év volt 2021 a fintech piac számára

Hihetetlenül erős év volt 2021 a fintech piac számára

210 milliárd dolláros össz-befektetés globálisan, a negyede fizetési szolgáltatásokba áramlott.
Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában.
MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

A Magyar Reklámszövetség 2021 tavaszán megbízta a KPMG-t, hogy készítsen el egy átfogó tanulmányt a globális platformok a hazai kommunikációs iparra gyakorolt hatásainak elemzésére.
Aggodalommal vegyes optimizmus uralkodik az autóiparban

Aggodalommal vegyes optimizmus uralkodik az autóiparban

Több mint ezer felsővezetőt kérdezett a szektor növekedési kilátásairól a KPMG.
Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.
5/9