Aggodalommal vegyes optimizmus uralkodik az autóiparban

Aggodalommal vegyes optimizmus uralkodik az autóiparban

Több mint ezer felsővezetőt kérdezett a szektor növekedési kilátásairól a KPMG.
Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.
A vezetők közel fele nem számít 2022-nél előbb a normál üzletmenetre való visszarendeződésre

A vezetők közel fele nem számít 2022-nél előbb a normál üzletmenetre való visszarendeződésre

2020-ban a megkérdezett cégvezetők túlnyomó többsége a távoli munkavégzés végleges elterjedését prognosztizálta a KPMG friss kutatásában.
Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában.
MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

MRSZ-KPMG tanulmány: A globális platformok hatása a hazai kommunikációs piacra

A Magyar Reklámszövetség 2021 tavaszán megbízta a KPMG-t, hogy készítsen el egy átfogó tanulmányt a globális platformok a hazai kommunikációs iparra gyakorolt hatásainak elemzésére.
1/5