Helyettesítő termékek felé tereli a vásárlókat az infláció

Helyettesítő termékek felé tereli a vásárlókat az infláció

Az árak rohamos emelkedése átalakította a vásárlói szokásokat, a KPMG „Consumer Pulse Report” felmérése szerint.
Hosszú távon velünk marad a távmunka

Hosszú távon velünk marad a távmunka

Globális felmérésében a munkáltatókat kérdezte a KPMG.
A termelő cégeknél is a digitalizáción a fókusz

A termelő cégeknél is a digitalizáción a fókusz

Csak ellenálló ellátási láncokkal vihető végbe a kettős átalakulás a KPMG Global Manufacturing Prospects 2022 kutatása szerint.
Áremeléssel, leépítéssel, távmunkával igyekeznek ellensúlyozni az infláció hatásait a cégek

Áremeléssel, leépítéssel, távmunkával igyekeznek ellensúlyozni az infláció hatásait a cégek

Az infláció mértékét elérő, vagy azt meghaladó áremelésre készül a közeljövőben a cégek több mint négyötöde – ha ugyan még nem lépte meg ezt. Az inflációs nyomás a vezetőket az üzleti modell átvizsgálására készteti. A vállalatok mintegy 60 százaléka igyekszik új, olcsóbb termékeket fejleszteni, csaknem fele pedig leépítésekre készül. A KPMG Inflation Survey kutatásában arra kereste a választ, hogyan próbálják a cégek minimalizálni az infláció hatását eredményükre, mit tesznek, hogy növeljék a bevételeket, illetve hogyan készülnek fel a váratlan kihívásokra.
Kincsesbánya lehetne: még mindig nem használjuk fel hatékonyan az adatokat

Kincsesbánya lehetne: még mindig nem használjuk fel hatékonyan az adatokat

Az adatokba történő befektetések térülhetnek meg a legjobban a következő két évben a KPMG „The Data Imperative” kutatása szerint.
1/6