Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben

Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben

Az Instagram a favorit a 14-25 éves korosztálynál: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ dolgairól, ehhez a platformhoz ragaszkodnának a leginkább, ha csak egyet kellene választaniuk, és 10-ből 8-an naponta használják. A mesterséges intelligenciával is kezdenek összebarátkozni, több mint 80%-uk igénybe vette már a házi feladat elkészítéséhez. És bár a megkérdezett tinik több mint harmada szeretne influenszer lenni, alulbecsülik azt, hogy vajon mennyit kereshet havonta egy már befutott tartalomgyártó.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Régóta várt új funkciót kapott az Instagram

Régóta várt új funkciót kapott az Instagram

Sokak által régóta várt új funkció érkezett az Instagramra: mostantól nemcsak szöveges kommenteket, hanem GIF-eket is hagyhatunk a bejegyzések alatt.
Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Két új közösségi média csatornát indított az OTP Bank, így most már a Facebook és a LinkedIn mellett Instagramon és TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az OTP Bank célja, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlessze az emberek pénzügyi tudatosságát.
Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg sütni-főzni. Ezt felismerve a NuHeadz influencer ügynökség az elmúlt időszakban több olyan népszerű tartalomgyártóval bővítette a portfólióját, akiknek recept-videóit sok százezren nézik hétről-hétre.
1/50