Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.
Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Csoportot létrehozni nem is annyira nehéz, de fenntartani hosszú éveken keresztül...
Korlátozza a művészeket az Instagram és a Facebook  - a TikTok az organikus elérés sztárja

A TikTok az új mentsvár!

A megszokott közösségi média felületeket egyre több fiatal hagyja ott, ma már a TikTokon lehet a leginkább elérni őket.
Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Fontos kérdés, hogy az időjárás miképpen hat az online feelingre, a Neticle médiaelemző cég pedig szépen meg is nézte, hogy mi a helyzet.
1/18