Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.
Feltekerhető lézertévé, ultravékony képernyő és járművekbe épített vetítőrendszer – bemutatta új megoldásait a Hisense

Feltekerhető lézertévé, ultravékony képernyő és járművekbe épített vetítőrendszer – bemutatta új megoldásait a Hisense

Több mint 100 ezer hangegységgel rendelkező szonikus lézertévét és ultravékony, 14 milliméter mélységű óriásképernyős tévét is bemutatott a Hisense a CES 2024 kiállításon. A kínai gyártó ULED X termékcsaládja három új modellel, a 110UX, a 98UX és az egyedi formavilágú 75UX tévével bővült, a lézertévék területén pedig elhozta az első feltekerhető kijelzőt. A Hisense idén az autóiparba is belép, legkorszerűbb kijelző-technológiáját a járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja meg.
A legjobb tíz kínai világmárka között a Hisense

A legjobb tíz kínai világmárka között a Hisense

A legjobb kínai világmárkák közé sorolta a Hisense-t 2023-ban a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat. A Kantar a Google-lel közösen 2017 óta készít listát a legjobb ötven világszinten sikeres kínai vállalatról fogyasztói visszajelzések alapján. A Hisense idén hetedik alkalommal került be a TOP 10-be, amelyet egyre nagyobb mértékű globális terjeszkedésének köszönhet.
Partnerséget kötött a Hisense és az Xbox

Partnerséget kötött a Hisense és az Xbox

A Designed for Xbox Program keretében együttműködik a Hisense az Xbox-szal, így mostantól zökkenőmentesen lehet csatlakoztatni a tévégyártó csúcstechnológiás lézertévéit az Xbox készülékekhez. A két márka szoros partnerségének köszönhetően a több mint 100 hüvelykes óriáskijelzőkön is lehet élvezni az Xbox kínálatában elérhető mintegy 7000 játékot.
Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
1/2