2024. május 28. 08:03Szánj az olvasásra 3 percet!
Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.
Média
2024. január 13. 11:53Szánj az olvasásra 3 percet!
Több mint 100 ezer hangegységgel rendelkező szonikus lézertévét és ultravékony, 14 milliméter mélységű óriásképernyős tévét is bemutatott a Hisense a CES 2024 kiállításon. A kínai gyártó ULED X termékcsaládja három új modellel, a 110UX, a 98UX és az egyedi formavilágú 75UX tévével bővült, a lézertévék területén pedig elhozta az első feltekerhető kijelzőt. A Hisense idén az autóiparba is belép, legkorszerűbb kijelző-technológiáját a járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja meg.
E-volution
2023. június 28. 10:32Szánj az olvasásra 2 percet!
A legjobb kínai világmárkák közé sorolta a Hisense-t 2023-ban a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat. A Kantar a Google-lel közösen 2017 óta készít listát a legjobb ötven világszinten sikeres kínai vállalatról fogyasztói visszajelzések alapján. A Hisense idén hetedik alkalommal került be a TOP 10-be, amelyet egyre nagyobb mértékű globális terjeszkedésének köszönhet.
E-volution