Gyerekeknek szóló közlekedésbiztonsági animációs kisfilmeket készített a HUMDA

Gyerekeknek szóló közlekedésbiztonsági animációs kisfilmeket készített a HUMDA

Egy hónapos online közlekedésbiztonsági kampányt indított a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. gyermekek számára. A legnépszerűbb videómegosztó oldalon megnézhető hat animációs kisfilm a gyalogos közlekedési szabályok, a láthatóság, a passzív biztonsági berendezések, a közlekedési tábla típusai, a kerékpáros közlekedés és a közösségi közlekedés, valamint a segítségnyújtás témaköreit járja körbe kicsiknek szóló hangnemben és vizuális feldolgozásban. A HUMDA célja, hogy minél kevesebb közúti közlekedési baleset történjen, ezért időről időre minden korosztályt megszólít kampányaival az Ügynökség.
Rangos nemzetközi díjakat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya

Rangos nemzetközi díjakat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya

világ egyik legrégebbi és legnagyobb kreatív versenyén, a dallasi Hermes Creative Awards-on két platina díjat is kapott a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. 2022-es őszi-téli közlekedésbiztonsági kampánya. A díj marketing és kommunikációs területen ismeri el a kiemelkedő munkákat, az elismerése több ezren pályáztak. A HUMDA rendezés és szórakoztatás kategóriákban kapta meg a legrangosabb díjat.
Csaknem 1200 Formula–1-es belépőjegyet ajánlottak fel nagycsaládosoknak!

Csaknem 1200 Formula–1-es belépőjegyet ajánlottak fel nagycsaládosoknak!

Különleges lehetőséget biztosít a nagycsaládosok számára a július 29-31-i Formula–1 Aramco Magyar Nagydíjon a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. és a Hungaroring Sport Zrt. A két cég a Kajla program keretében a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt., valamint a Nagycsaládosok Országos Egyesülete együttműködésében 1199 belépőjegyet adományoz a szerényebb körülmények között élők családoknak.
Ázsiát is meghódította a magyar közlekedésbiztonsági kampány

Ázsiát is meghódította a magyar közlekedésbiztonsági kampány

Kristály díjjal jutalmazták a Lounge Group HUMDA számára készített “Nem vagy egyedül az utakon!” közlekedésbiztonsági kampányát Ázsia egyik legrangosabb nemzetközi versenyén, a Mad Stars awards-on.
Valós idejű versenyélmény 5G hálózaton

Valós idejű versenyélmény 5G hálózaton

Szimulátorból előzgethetők az igazi pályán köröző valódi autók.
2/3