2024. május 12. 07:43Szánj az olvasásra 2 percet!
Óriási sikert hozott a Zöld Életre Valók néven indított fenntarthatósági kampány, amelyet Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. indított a zöldátállás és a klímasemlegesség elérése érdekében. Összesen csaknem 20 ezer játékos vett részt a játékban, 62 ezer kihívást teljesítettek és több mint 30 ezer kvízt töltöttek ki a résztvevők. Az egy hete zárult kezdeményezés során napi rendszerességgel edukált az Ügynökség a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal.
Marketing
2024. június 03. 11:23Szánj az olvasásra 3 percet!
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. lett az Országos Rally Bajnokság (ORB) promótere. Az Ügynökség 2023 óta névadó támogatója a versenysorozatnak, a jövőben pedig a HUMDA kiemelt feladata lesz promóterként, hogy a jól bevált nemzetközi példák alapján minőségi, eladható termékké formálja a HUMDA Országos Rally Bajnokságot. A legfontosabb célok közé tartozik, hogy a szervezők minden esetben szavatolják a nézők, a versenyzők és a rendezvényen dolgozók biztonságát.
Marketing
2024. március 22. 09:26Szánj az olvasásra 3 percet!
Zöld Életre Valók néven indít fenntarthatósági kampányt március 21-én a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt., amelyben az Ügynökség napi rendszerességgel edukál a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal. A zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban izgalmas feladatokat lehet teljesíteni és többek között elektromos kerékpárokat, rollereket, valamint fél éves elektromos autóhasználatot lehet nyerni. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők.
Marketing