Új kommunikációs vezető a Porsche Hungariánál

Új kommunikációs vezető a Porsche Hungariánál

A Škoda marketing menedzserét, Bognár Tamást nevezte ki a Porsche Hungaria ügyvezetése a vállalat kommunikációs vezetőjének, április 15-től kezdődően.
Új vezérigazgató Magyarország legnagyobb HR-szolgáltatójánál

Új vezérigazgató Magyarország legnagyobb HR-szolgáltatójánál

Új mérföldkőhöz érkezett Magyarország piacvezető HR-szolgáltatójának története: a Prohuman új vezérigazgatóval, átalakuló menedzsment struktúrával és erős innovációs fókusszal folytatja az elmúlt évek dinamikus hazai és nemzetközi növekedését. A cél az ügyfelek még magasabb színvonalú üzleti és technológiai kiszolgálása. Az újonnan létrehozott vezérigazgatói pozícióra Dr. Tóth Ágnest kérte fel a Prohuman Zrt. igazgatósága. A hét országban működő vállalatcsoport tavaly több mint 135 milliárd forint bevételt ért el.
Többen remélnek fizetésemelést, mint ahányan várhatóan kapni fognak

Többen remélnek fizetésemelést, mint ahányan várhatóan kapni fognak

Tavaly a munkavállalók csupán fele számított bérrendezésre, míg végül a munkáltatók közel háromnegyede döntött emellett – mostanra változott ez az arány: többen remélnek emelést, mint ahányan várhatóan kapni fognak. 2024-ben a leginkább a fizikai munkaerőt foglalkoztató nagyvállalatok dolgozói számíthatnak béremelésre – derül ki a Profession.hu legfrissebb kutatásából.
Új vezető a Nestlé Professional hazai üzletágának élén

Új vezető a Nestlé Professional hazai üzletágának élén

2024. április 1-től Kapás Gyula tölti be a HoReCa szektorban gasztronómiai és italmegoldásokat kínáló Nestlé Professional üzletágának vezető pozícióját.
Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

Házon belülről nevezte ki új vezetőjét a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette, számos szemléletformáló kampányban vett részt, legyen szó széles körben sikeres vagy szervezeten belüli projektről, büszkén tekint vissza az új kihívások küszöbén.
2/75