Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Dr. Gustavo E. Perez-Lopez cikke.
Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint.
Nem a gépek egyeduralma a jövő

Nem a gépek egyeduralma a jövő

Óhatatlanul lesznek olyan komplex esetek, amelyek során továbbra is elengedhetetlen lesz az emberi beavatkozás.
Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.
Nem a gépek egyeduralma a jövő

Nem a gépek egyeduralma a jövő

Óhatatlanul lesznek olyan komplex esetek, amelyek során továbbra is elengedhetetlen lesz az emberi beavatkozás.
1/2