Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.
Belép az amerikai piacra és felvásárolja a helyi Inova Solutions-t a magyar Geomant

Belép az amerikai piacra és felvásárolja a helyi Inova Solutions-t a magyar Geomant

A vállalat 30 százalékos árbevétel-növekedést vár az akvizíciótól.
Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint.