Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Évek óta egyre gyakoribb téma, hogy miként lehetne a leghatékonyabban összehangolni az X, az Y és a Z-generációsok munkáját. Erre adott választ Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV és Entertainment területének vezetője az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Mit adhat egy X generációs a digitális generációnak? című előadásán, április 24-én.
A sztereotípiák sötét barlangjai

A sztereotípiák sötét barlangjai

Egy munkahely konfliktusai sok esetben a multigenerációs környezetben gyökereznek, ahol a szokásokhoz hű idősebb és a lendületes, bármit megkérdőjelező fiatalabb generáció tagjai “csapnak össze” egymással. Mi az oka a frusztrációnak? Hogyan lehet feloldani ezeket a feszültségeket? Többek között erről is beszélt Lerf Andrea generációkutató a 29. Digital-Media Hungary konferencián tartott előadásában.
Generációk harca helyett diskurzus – Z generációs online és offline közösséget teremt a Samsung által életre hívott Jövőálló Akadémia

Generációk harca helyett diskurzus – Z generációs online és offline közösséget teremt a Samsung által életre hívott Jövőálló Akadémia

Áprilisban elstartolt a Jövőálló Akadémia, a Samsung legújabb kezdeményezése, amelynek célja, hogy leszámoljon a Z generációs fiatalokat érő bírálatokkal, és egy online és offline közösséget építve lehetőséget teremtsen nekik a kibontakozásra.
Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Feltárta a különböző generációk online vásárlási szokásait az idei Digital Media Hungary konferencián Madar Norbert, a gazdaság digitális területeinek kutatására szakosodott GKID elemző és tanácsadó cég vezető tanácsadója. A szakember a Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei című előadásán részletesen kifejtette a nemzedékek digitális vásárlási magatartását.
Hatalmas a különbség a generációk vásárlóereje között

Hatalmas a különbség a generációk vásárlóereje között

Soha nem volt ekkora kontraszt a legkevesebb és a legtöbb pénzből ingatlant vásárlók között, mint most, ismertette az Otthon Centrum elemzési vezetője a cég ingatlanvásárlási szokásokról készült elemzését.
1/8