Generációk munkahelyi motiválása

Generációk munkahelyi motiválása

Június 15-én, a budapesti Electrolux Showroom által nyújtott exkluzív környezetben került sor a svéd, a svájci és a holland kamara egy délelőttöt átölelő közös rendezvényére, amely középpontjában a munkahelyi generációs motivációk álltak.
A ″generációs szakértők″ mindent tudnak - vagy mégsem?

A ″generációs szakértők″ mindent tudnak - vagy mégsem?

Fazekas Mihály történetéből ismert a magát csodadoktornak kiadó, az orvosokat kikerülő, mindenre is gyógyírt kínáló Lúdas Matyi. Ilyen mesebeli helyzetben érzi magát a sok esetben hezitáló, bizonytalan, sokszor több kérdéssel, mintsem válasszal szembesülő kutató, amikor a megfellebbezhetetlen feleleteket megadó, magukat generációs szakértőknek sőt „generációkutatónak” nevező hivatásosokkal szembesül.
Generációkutatás: Ahányan vannak, annyifélék a 25 és 45 év közöttiek

Generációkutatás: Ahányan vannak, annyifélék a 25 és 45 év közöttiek

Az aktív felnőttkor több korosztályát fogja át a BAT Pécsi Dohánygyár Kft. ezer fős, reprezentatív generációs kutatása.
Nem lehet megmondani a gyereknek, mennyi időt töltsön a képernyő előtt

Nem lehet megmondani a gyereknek, mennyi időt töltsön a képernyő előtt

„A szülői generáció gyakorlatilag kérdés nélkül fogadja el, hogy a gépezés rossz, és azt szabályozni kell. A gyerekek pedig a legimitációját kérdőjelezik meg ennek az egésznek, hogy valaki magyarázza már meg nekik, mi értelme van ennek az egész képernyőidő-szabályozásnak” – mondta Pintér Róbert szociológus, a Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa a Qubitnek.
A vásárlók visszavágynak az üzletekbe, míg a fiatalabb generáció inkább rendel

A vásárlók visszavágynak az üzletekbe, míg a fiatalabb generáció inkább rendel

Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra.
3/7